شبکه مجازی حسابداران ایران

IRAN Accountants Virtual Network
 
چهارشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۵۶ ق.ظ

تغییر در کنکور دکتری ۹۵

کنکور دکتری ۹۵ تغییر می کند

 

شرح خبر: رئیس سازمان سنجش گفت: قصد داریم در کنکور دکترا و ارشد تغییراتی اعمال کنیم که می‌خواستیم این تغییرات در سال ۹۴ باشد که متاسفانه بخاطر تغییر و تحولات وزارت علوم اجرایی نشد.

 

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر ابراهیم خدایی امروز در مراسم تقدیر از برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی کشور در محل دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران افزود: متاسفانه تغییراتی که می‌خواستیم برای کنکورهای دکترا و ارشد اعمال کنیم برای سال ۹۴ انجام نمی‌شود و این کنکورها بدون تغییر در بهمن‌ماه و اسفندماه برگزار خواهند شد اما یک پیش‌آزمایش در آزمون پردیس‌ها انجام دادیم که موفقیت‌آمیز بود.

وی با اشاره به این نکته که کنکور دکترا نیازمند تغییرات اساسی است گفت: کنکور دکترا باید به صورت عمومی تکرار شود و براساس نوع تقاضا امتحانات نیز تعریف شود. ما در واگذاری پذیرش به دانشگاه‌ها برنامه‌ای جدی داریم.

گفتنی است در آزمون دکتری پردیس ۹۳ ،  وزن مصاحبه ۱۰۰ درصد بود و قبولی در آزمون کتبی مجوز ورود به مصاحبه ها به شمار می آمد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۸
محمد خلیفه قلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی